منتدى قطمارس
منتديات قطمارس الارثوذكسية
مرحبا بك عزيزى الزائر / عزيزتى الزائرة
سلام ونعمة ربنا يسوع المسيح , منتدى قطمارس يرحب بكم ويتمنى لكم وقت ممتع مع المسيح الهنا
ونتمنى أن تتواصل معنا وسجل دخولك للتعبير عن ارائك فى مواضيعنا وايضا بوضع مواضيع مفيدة
أنت لم تعرفنا بنفسك فقم بالدخول وان لم يكن لك حساب بعد , نتشرف بدعوتك لأنشائه . نتمنى ان تنضم
الى اسرة منتدى قطمارس .

سنتشرف بتسجيلك

وشكرا
أدارة المنتدى
منتدى قطمارس
منتديات قطمارس الارثوذكسية
مرحبا بك عزيزى الزائر / عزيزتى الزائرة
سلام ونعمة ربنا يسوع المسيح , منتدى قطمارس يرحب بكم ويتمنى لكم وقت ممتع مع المسيح الهنا
ونتمنى أن تتواصل معنا وسجل دخولك للتعبير عن ارائك فى مواضيعنا وايضا بوضع مواضيع مفيدة
أنت لم تعرفنا بنفسك فقم بالدخول وان لم يكن لك حساب بعد , نتشرف بدعوتك لأنشائه . نتمنى ان تنضم
الى اسرة منتدى قطمارس .

سنتشرف بتسجيلك

وشكرا
أدارة المنتدى
منتدى قطمارس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى قطمارس

منتـــدى قطمــارس يرحب بكم ويتمنى لكم وقت ممتع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالشاتالتسجيلدخول
Rolling Eyesسنكسار اليوم الاثنين من منتدى قطمارس (14 طــوبة)††† 23/01/2012أحسن الله إستقباله ††† نياحة القديس ارشليدس الراهب المجاهد ††† استشهاد القديسة مهراتى ††† نياحة القديس مكسيموس أخى دوماديوس Rolling Eyes

مجموعه نكت رووووووووعه هتضحك

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

مجموعه نكت رووووووووعه هتضحك Empty
مُساهمةموضوع: مجموعه نكت رووووووووعه هتضحك   مجموعه نكت رووووووووعه هتضحك I_icon_minitimeالسبت أغسطس 20, 2011 4:00 pm

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة،
قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسو حد .
*واحد عبيط صلّى 15 سنة يرزقوا الله ولد.. بعد كل االسنين اجاه وحي بالمنام بقولو ولك اتجوز بالأول

* سكران بيسال محشش هى الهند بعيدة عن هنا قالة ماعتقدش لان فى هندى معانا فى الشغل بيجى بعجلة

*واحد بيسأل صاحبه: مراتك من النوع النكد ؟
قالو ليه ... هو في نوع تاني؟!!

-واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم ياجدع

-مرة واحد احول بعد 30 سنه اكتشف انه بيصرف على بيت الجيران

-مرة واحدة بتقول الى جوزها عيد جوازنا بكرة هتجيب لى ايه؟؟؟ قال لها هنقف 20 دقيقه حداد الصبح
- استاذ سال تلميذ الثعلب بيولد ولا بيبيض قاله ده مكار اتوقع منه اي حاجه

*أحول سألوه أيه أمنيتك في الحياة؟ قال : أشوف واحد ماشي لوحده

* مسطول عنده بغبغان وهوه قاعد يحشش راح البغبغان اكل الحشيش المسطول اتغاظ وراح حابس البغبغان فى عشة الفراخ
البغبغان لقى الديك رايح جى يبصله بصه اعجاب ... الغبغان قاله ... بقولك ايه انا جى فى مخدرات مش فى اداب.

* مرة واحد بيسال التاني قالوه انت ساكن فين قالوه انا ساكن في الزيتون قالوه يعني فين قالوه في اخر البطرمان

* واحد: بيقول لخطيبته انا مش غني ولا عندي مرسيدس ويخت زى مسعود بس انا بحبك
خطيبته: وانا كمان بحبك لكن احكي لي اكتر عن مسعود

مجموعه نكت رووووووووعه هتضحك 60532_10
https://katamares.forumegypt.net

مجموعه نكت رووووووووعه هتضحك
صفحة 1 من اصل 1